:)

Idag trimmade Elin Nova och det var sååå snällt gjort så jag måste nog ta och köpa henne en sooklaakaka! :D


Jånna säger:

för vattnet smakar ju avlopp nu

JENNA säger:

joo

JENNA säger:

och toan lyktar avlopp

Jånna säger:

jaa

JENNA säger:

de va nån som hade haft gult vatten

Jånna säger:

haha när jag var och duscha så luktade det så äckligt så jag halvspydde några gånger

Jånna säger:

fräscht

Jånna säger:

tacka vet jag keräs, egen brunn

JENNA säger:

hahaha..kan tänka mig att du gjorde

Jånna säger:

luktar som när jag hade en fisk

Jånna säger:

den hette lise-lotta och när akvariumet inte var rengjort på länge så luktade det som vattnet gör nu

Jånna säger:

HYJ!

JENNA säger:

hahahahaha

JENNA säger:

fisk piss

Jånna säger:

ibland brukade jag klappa lotta

JENNA säger:

hahahahaa är du knäpp

Jånna säger:

men hon gillade inte riktigt det

JENNA säger:

nä hon tyckte väl inte om att vara i famnen heller?

Jånna säger:

en gång så välte våran katt akvariet så hon flög under soffan

Jånna säger:

men mamma var hemma så hon la lotta i en godisask tills vi var och köpte ett nytt akvarium

Jånna säger:

nä hon var inte så tam!

JENNA säger:

hahahahahahahahhahahahaha

Jånna säger:

alltså en sån där från netto

Jånna säger:

inte typ palle kuling





Nu ser Nova ut ungefär såhär, fast mindre hår på låren och frambenen men hon har kvar päls längst ner på benen så att det ser ut som sånadär bollar som pudlar har, det var så sött! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0