funtsin funtsin

Känner mig ruskigt jävlig och har lust att skriva en massa som jag har varit med om men dom inblandade personerna skulle nog inte finna det lika roande som jag. Tror det skulle bli lite ramaskri i lill-happis, haha. Iofs så bryr jag mig inte så hårt och skulle nån skriva saker om mig så skulle jag bara blåneka. Thats how I do it!

Sitter här och tänker på hur andra människor formar en till hur man är.. Och kan såklart inte låta bli att undra hur jag och hur mitt liv skulle se ut om nån specifik händelse inte inträffat. Tänk om jag hade börjat med fotboll istället för hästar? Skulle jag då ha varit tillsammans med någon fotbollshunk? Nåja hade nog säkert inte varit någon större skillnad iofs, hade nog gått åt helvete iaf! ;D

Tror inte att jag ångrar nått förhållande jag har haft, men däremot saker jag gjorde medans jag var i dom.. Som att man aldrig ser det som "alla" andra ser, vilket säkert gör att det alltid blivit lite smått kaotiska break ups! Men thats life och alltid lär man sig väl nånting. En konstig sak är att jag typ aldrig har gråtit när det har tagit slut! Jag blir bara helt tom och koncentrerar mig till 150 % på någonting annat istället.. Även fast mina två seriösaste tog slut på sätt som man inte ens önskar sin värste fiende! :O Men jag har fan inte kunnat gråta, är det någonting fel på mig då? haha.

Annars har jag rätt lätt för att gråta, gråter åt det mesta faktiskt typ animal planet, böcker, filmer, vissa bilder haha men inte när det har tagit slut with the biggest love in my life, just då iallafall.. Rätt häftigt! Visst har man väl känt sig ledsen men istället för att gräva ner sig så har jag istället ryckt upp mig och förträngt allt fast det känns som att hjärtat ska brista.. Då brukar jag inbilla mig att jag har ont i lungorna pga rökningen. Men men mina vänner alla sätt är bra förutom dom dåliga I guess.

Känns som att jag aldrig mer kommer vela vara med någon, låter rätt hårt va? Visst det är ju jättetrevligt osv men till slut skiter det sig iaf och jag har då bestämt mig för att sluta misshandla mig själv genom att vara i ett förhållande som dött men man får inte fingrarna ur för att göra någonting åt saken..

Haha sen undrar jag varför dom flesta blir så lyckliga och trevliga mot sina ex när det väl tagit slut? Vara snälla och trevliga och typ ställa upp mer än vad dom nånsin gjorde medans man var tillsammans?? Rätt lustigt egentligen men visst om folk blir lyckliga av att slippa mig så är det fine med mig! Jag vill att ni ska vara lyckliga även om det innebär att ni inte är det med mig.

Nu känns det som att jag börjar spåra ur och bli liiite för utlämnande än vad jag vill vara, så nu sätter vi punkt för idag, vad vill ni läsa om imorgon små barn? ;D PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0