krusbär

Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag är helt snurrig, men jag är glad iallafall. Har världens bästa vänner som jag älskar så himla mycket!! Är så förväntansfull på vad framtiden har med sig åt mig och känner för första gången på flera år att allting kommer ordna sig! Ångesten är minimal och humöret är på topp! :) Förutom en sak som har klöst sig in i mig, men man ska aldrig förvånas av vad lite förnekelse kan göra så det ordnar nog sig på några dagar hoppas jag.

Ikväll ska jag och umgås med min babe, det kan bara bli roligt! :) På torsdag åker ma och pa till Pajala så då ska Lillu komma hit, vi ska fiska har jag besämt! ;) Basta, chilla och prata en massa skit! Sen på fredag kommer Jani, haha har faktiskt saknat honom även om han har gått mig på nerverna så jävla många gånger, men det är väl hans uppgift som lillebror att  vara överjävlig! :)

Nu ska jag duscha, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bossy

Vi älskar dig med,såååååå mkt!! Och vi ska ha så kuul! Ikväll och på torsdag! Förnekelse is the shit,I know babe, ei sitä pärjäis ilman sitä! ! Deny Deny Deny! ;D

2009-06-29 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0