Sunny

Yes yes! Idag har jag varit ruskigt slö. Har varit en sväng till stan med mamma, hon var och klippte sig och jag fick min pannlugg tillfixad! ;D Sen har jag tränat Nova en kort stund idag, hon var ruskigt på g så jag känner mig lite elak som inte tränat på ett tag. Nåja hon överlever tills jag får tillbaka lite motivation.

Tjohoo jag ska vara hundvakt åt Ruska och kommer då befinna mig i stan så alla ni som inte har någonting att göra hör av er för guds skull! Har en extra hund ni kan låna så kan vi fara på hundpromenad! ;D



Det är fan inte lätt när det är svårt, hon kämpade jättelänge med att ta sig upp.. Haha så ägd

Kommentarer
Postat av: jaska

HAHAHAHAHAHAHA fan så elak du är :D hahahahahahah hunden drunknar ju fan :D

2009-02-27 @ 23:47:58
Postat av: Jånna

Haha hon får väl skylla sig själv som ska dit och springa! :D

2009-03-02 @ 11:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0