Ryggont

Like hell! ;/ Fattar inte varför det känns som att min rygg ska gå av, har haft ont i flera veckor nu! Ruskigt störande

Idag har jag varit på dejt med min älskade Jenna! Vi for till Wanha och jag drack kaffe och Jenna drack varm choklad. Sen spelade vi två omgångar biljard, Jenna hade värsta flytet men det slutade med att vi vann en var. Efter det så satt vi en stund i köpcentret och jag garvade som fan åt att jag muka har skickat värsta kryptiska meddelandet åt Jonna! ;D Hade helt plötsligt skrivit "isi" mitt i allt, såå fult! Men jag tror inte att det var jag som skrev det, men om det var så fy skäms!!

Sen råkade jag nämna mat och Jenna blev inte glad på mig! ;D Så det blev Kalles där vi delade på en pizza, nice! Sen gick vi skilda vägar för hon skulle till stallet och jag skulle och jobba. Gick förbi bibblan och läste lite hundtidningar och sen när jag skulle ut därfirån så ramlade jag!! Hahaha så pinsamt! ;D

Efter jobbet gick jag till kanin och pysslade runt där med ninisarna och ponnyerna. Kollade tillåme Salkkarit idag, brukar alltid glömma bort det men har kommit ihåg det 2 dagar i rad nu, det tar sig! Efter det så var det kvällsmat och sen nattinatti för alla djuren! :)

Nu är jag lite trötter så jag ska nog kila till soffan! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0