Jeow fifan

Har otroligt tråkigt så nu ska jag fylla i lite värdelösa frågor som jag snodde!

Namn: Jånna Leena Elisabet
Födelsedag: 31 december
Hemstad: Haparanda
Ögonfärg: blågröna
Hårfärg: svart just nu
Längd: 1.65
Höger/Vänsterhänt: höger
Värsta vana: måste alltid lyssna igenom nya skivor, typ 30 sek varje låt innan jag kan lyssna en hel!
 Stjärntecken: stenbock
 Sko stlk: 38-39
 Är dina föräldrar skilda: nä
Kär?: verkligen inte, eller?
 Skor idag: tofflor när jag varit ute och rökt
 Dina rädslor: att bli ensam kvar
 Mål för det här året: skaffa mig ett jobb, flytta, skaffa barn, villa osv ni vet det gamla vanliga
 Det första du tänker på när du vaknar: fan jag lever än och sen har nån hört av sig
 Dina bästa kännetecken: haha folk verkar ju endast minnas mina bröst så vi kör på det
 När går du och lägger dig: när jag blir trött
 Mest saknade minne: sommar -07 och 08...

Favoriter
Färg: lila, brunt
Mat: typ korv haha nämen potatis då haha
Sport: hästkörning/ ridning/ fotboll
Djur: hundar
Glass: lakrits
Godis: surt och salt och sött
Affär: typ allt som har med djur att göra
Sallad: kyckling
Skådespelare: GERARD BUTLER of my fucking course!
Låt: allt med sonata arctica
Bokstav: N som i NICE
Nummer: 6 höhö
Tuggummi: hubba bubba mjau
Helgdag: fredag och lördag dah
Årstid: sommar men även vintern är nice
Tandkrämssmak: mint
Radiostation: rock eller kanske voice, beror på vad jag gör och avrs och när osv
Parfym: maybe baby puma just nu, vette fan vad den heter
Doft: häst på sommarbete
Kroppsdel på motsatta könet: haha

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: lycklig
Hur vill du dö: snabbt
Vem av dina vänner är mest lik dig: min älskade Irina såklart!
Vem är högljuddast: haha hmm garanterat jag
Vem får dig mest att skratta: Iripiri men även ni andra också :)
Vem har du känt längst: Sanna
Vem är blygast: Linda och Iripiri
När grät du mest: när Micka skulle avlivas hoho var helt förstörd haha stackars mig
Den bästa känslan i världen: när allt flyter på fint
Värsta: när man inte ser något ljus i tunneln
Vart vill du bo i framtiden: IRLAND!!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: hemligt ;)
Hur länge tror du att du kommer leva: vet inte visste jag det skulle jag inte sitta här och svara på en massa meningslösa frågor!


Har du någonsin
Varit kär: ja tyvärr
Blivit dissad: haha säkert men sånt slösar jag ingen tid att fundera över
Rymt hemifrån: nej varför skulle jag ha?
Föreställt dig ditt ragg naken: jaaa
Skolkat: typ 2 gånger
Sovit utomhus: joo
Gråtit i skolan: jo haha har en förmåga att bli så arg att jag gråter
Spytt i skolan: jo
Velat bli modell: nä
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha jaaa
Sett en död människa: nä
Druckit alkohol: men jaaa
Ätit sushi: nä men jag vill testa
Varit på scen: joo för många gånger
Snattat: aldrig
Varit full: haha men jaa daah
Retats: är nog det mitt liv går ut på
Blivit nerslagen: haha jaa satan
Svär: alltså what? satan
Sjunger bra: verkligen inte
Kommer överens med dina föräldrar: oftast
Gillar åska: jo mest regnet som brukar vara
Spelar något instrument: joo
Äger en iPod: nä
Går till kyrkan: njeh
Sover med gosedjur: nä
För dagbok: bloggar
Dansar i regn: jodå haha
Sjunger i duschen: why?

Vem var den senaste personen
Du nuddade: typ min mamma
Du pratade i tfn med: min bror
Msnade med: Sanna
Du kramade: J
Du skällde på: hunden
Sportade med: Irinapirina

Senast du:
Skrattade: tidigare idag
Grät: i veckan
Filmen du såg: kiss kiss bang bang men jag somnade
Tuggade tuggumi: igår
Drog ett skämt: kommer ej ihåg

Just nu:
Vad ser man utanför ditt fönster? snö, snö och snö
Lyssnar du på musik nu? joo
Vad har du på dig? kläder
Vad är det på din musmatta? har ingen

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? ja
Rökt? ja
Shoppat? ja
Skejtat? nä
Bakat? nä men jag tjatar på iri att vi ska göra det
Motionerat? ja
Solat? ja
Haft sex? ja
Pussats med någon? ja
Pratat i telefonen mera än i 60min? i streck? nä

Vem:
Kan du lita på? mina hoes
Vet allt om dig? ingen kan veta allt om en, så omöjligt
Längar du efter? dig
Ditt äldsta hångel? vaddå äldsta? ei ymärrä
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? bra när det är bra och bad när det är bad
När kramade du någon sist? igår
Kramade du någon speciell person? yes
Har du svårt för att bli kär? beror väl på personen
När kysste/hånglade du med någon sist? förra helgen
Ångrar du det?  nä
Är du singel? jag är nog det
När fick du senast en komplimang? vet inte riktigt
Har du hånglat med någon av samma kön? nä
Hur ofta ljuger du? när det behövs

Har du någonsin:
Varit medvetslös? inte vad jag kan minnas, haha
Lekt med någons känslor? jo
Hånglat med någon riktigt ful? haha nä det tror jag inte
Hånglat med fler än 50 pers? nä
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jo
Gjort något riktigt dumt? joo
Gjort något du verkligen ångrar? joo
Varit nykter på nyårsafton efter 15årsålder? joo
Åkt ambulans? nä
Opererat dig? nä
Brutit något? nä
Gjort nåt olagligt? jo
Blivit polisanmäld? nä
Slagit ner någon? - nä men jag önskar jag hade slagit ner fittan som slog ner mig
Skämts över dina föräldrar? jo
Skämts över dig själv? jo men det brukar gå över fort
Sagt jag älskar dig och menat det? jo
Tagit droger? nä
Vart full? - jo
Varit kär? - jo
Varit kär i någon du inte haft chans på? nä


Senaste personen som:

Sov i din säng? jag
Fick dig att skratta? säkert hunden eller 1000 aporgänget
Såg dig gråta? minns inte
Fick dig att gråta? mitt liv
Du delade en cigg med? IRIIIII
Du gick på bio med? längesen jag var på bio kommer ej ihåg
Skällde på dig? säkert mamma
Du tänkte på? dig

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nä
Kramat någon? jo
Pussat någon? jo hejdååå
Köpt någonting? nä
Dansat? nä
Sjungit? joo
Saknat någon? jo men vet inte vem haha



Phju enjoy! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0