Funny

Helg har det varit! I fredags var jag hos grannen och drack vin och chillade och igår var det fene hos Elin eftersom hon fyller 20 idag! :)

Alltså det var ju jävligt roligt igår förutom lite småsaker. Men det är ju jag själv som har kokat ihop den här soppan, eller jag har väl inte gjort så mycket egentligen mer än funnits till, hah! Men just idag när jag är småsliten och trött så känns det som att jag skulle kunna gå och dra någonting gammalt över mig, orkar inte tänka! Jeeesus och hoho osv. Fan jag vill ju bara ha nån som pillar mig i håret när jag vill det.. Är väl inte så mycket begärt?

Gah hahaha fick reda på en rätt lustig grej idag!! Sen en sak som faktiskt gjorde mig lite irriterad samtidigt som jag blev lite deppig, faaan det ska ju inte göra det. Men ändå gör det det, och det stör mig like hell.

ÄÄÄÄH nå ni förstår inte och allra minst jag, se on moro! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0