Aaaamenduurååå!!

"Vet du va!? Jag behöver inte raka mig nu, eftersom vi inte är ihop längre så behöver jag inte göra NÅGOT som du säger och behöver ändå inte vara "rädd" för konsekvenser! ;) Fan vad brutalt skönt att vara singel!"


Titta vad gulligt, han skrev ihop! Ungefär som när man gick i femman och var ihop med någon som man ändå inte vågade titta på, haha! ;D

Jomenjo satan vad kallt det är, även fast solen skiner på fint! ;D

Förstår ni hur mycket jag kommer att sakna Jenna när hon åker iväg!!?? Jättemycket, ultramycket bautamycket! ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska också starta en blogg och lägga ut alla dina roliga SMS för allas beskådan.. muhaha ! :P

2009-02-19 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0