stallet

Japps har tillbringat en jävla massa tid där, men ändå har jag inte fått någonting vettigt gjort! ;D Nåja har ju hela helgen på mig! Funderar fortfarande på om jag ska åka med mamma till stugan imorgon eller inte.. Vore ju chill men jag vet att jag skulle bli ruskigt uttråkad sen ändå.. Iofs så borde jag väl passa på att göra någonting när någon vill umgås med mig! :) Har inte umgåtts med mamsen på ett tag nu så det vore väl på tiden! :) Tror jag ska skicka ett litet sms att hon hämtar mig när hon slutar imorgon!

Ingen som vill flytta in hos mig?  ;D djurfri, rökfri, alkoholfri, unkusipää sååå willkommen willkommen! ;D

Okej ni förstod väl att jag skojjade, förutom unkusipää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0