Queen

Jag har sagt det förut och säger det igen Queen är så jävla bra! Ååh varför är jag född så sent jävla skit, tänk om man hade fått se Queen live!! Vilken jävla upplevelse det skulle ha varit! Då menar jag att jag hade velat höra Freddie sjunga, the real shit alltså. Stackarn ser så jäkla sliten ut i den sista musikvideon som spelades in en kort tid före han dog. Åh vad jag önskar att jag hade fått höra "who wants to live forever" live!! Jesus!

Vilken fullspäckad dag jag har haft idag, först hade jag ju utbildningen som var tjaa rätt så tråkig faktiskt haha men men man kan inte alltid ha roligt! :) Även om jag hade skitkul där ett tag när jag och Jenna började spåra ur lite! ;D Efter det så jobbade jag, höll första lektionen eftersom Anita hade magsjuka! ;O Jag som är så rädd för att få magsjuka, även om jag gillar att spy eller haha alltså jag gillar att spy när jag mår illa för då mår man ju som bättre sen, det är det där illamåendet jag inte klarar av, HYJ!

Sen när jag hade jobbat klart så kom Jenna till stallet så gick vi till träningslokalen och hade möte med Haparanda hundungdom. Hoppas hoppas att vi kan köra igång ordentligt nu! :) Efter mötet så kom Jani och hämtade oss så for vi förbi stallet och matade djuren och sen körde vi hem Jenna. Jag och Jani åkte förbi ica och gjorde sen tacos när vi kom hem! :)

Har pratat i drygt en timme med Rebecka i telefon också och imorgon ska vi åka och träna hundarna! :) Borde nog egentligen vara aptrött nu men känner mig faktiskt hyfsat pigg. Ska lyssna lite mer Queen och kanske lite Pink och efter det ska jag nog sova, jag får faktiskt bestämma själv nu eftersom ma och pa inte är hemma. PUSS


Äijä som nu bor hos oss! :) En bild från förra sommaren när han var en jätteliten vauva!

Som simmade i toastolen



Nova och Äijä, kolla vad liten han var!
Nu är han en stor och stilig gosse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0