...

Igår impulsåkte jag och Juha till stugan för mamma och mormor var där! Drack öl och åt korv typ! ;D Var faktiskt riktigt trevligt.

Imorgon hoppas jag att Alexs bok dimper ner i min brevlåda! :) Ska bli så roligt att få läsa den.

Yey har en massa saker att ta tag i.. Hämta mina grejer, flytta hundens försäkring, fa och fylla på papper på ams och kommunhuset, fixa Schabbes sele osv osv. Så det ska jag ta tag i imorgon, eller iallafall ams och kommunhuset, man får ju inte bränna ut sig..;)  Vill hämta mina grejer typ NU så att jag kan släppa allt det för alltid sen. :)

Och fan vad tråkiga alla är som inte vill bo med mig!! Men vettni jag vill inte bo med er heller.. SÅDESÅ! ;D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0