Klockren!

Skrattar lika mycket varje gång jag ser den! http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw

Jahapp har inte hänt så mycket som är värt att skriva om. Nova löper ännu så det har inte blivit någon agility, och nu är jag sjuk och toksvettas och blir jättetrött bara av att gå ut med henne på gården så det är några trista dagar för Nova. Men idag har jag iallafall varit till stallet, ungarna hade skötdag idag så de fick rida Schabbe och sen red Jenni på Gulliwer några varv på stallplanen. Han var såå duktig!

Ska ta och färga håret här någon dag också, det är som dags nu tycker jag. Sen tycker jag även att Irina ska ta och flytta tillbaka till M-lund!! Är så tråkigt att inte ha någon att träna och gå ute i skogen med! ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0