Inte min väg

Nää det är inte mycket som går min väg nu.. För det första så är jag tokförkyld ruskigt hes och hostar mest hela tiden! Har sovit 3 h inatt eftersom hunden väckte mig och då började hostattackerna, sen slumrade jag till i 3 sekunder för att direkt börja hosta. Svettats och frusit och ja fyfan blä!!

Sen fick jag sms igår om att agilityn är inställd idag för att det är för få som kan komma, då blev jag irriterad må ni tro! Man anmäler sig väl ändå inte till kurser osv om man sen inte hade tänkt komma??!! Förstör ju som för alla andra som vill.. Okej om man verkligen inte kan komma typ inte har skjuts eller jobbar eller så men jag tror nog att det mest beror på lathet, eller vad vet jag. Störande är det ändå.

Känner mig otroligt bitter idag, borde ge mig ut på en morgonpromenad med Nova men sen får jag ligga och hosta i några timmar igen så det känns inte så värt.. Sen ligger Nova och sover under täcket i sängen nu så hon hade nog visat långfinger om jag hade försökt släpa ut henne på promenad såhär tidigt! Sömntuta.


Fuck life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0