Goder afton!

Sitter här med en öl och väntar på att Elin ska komma! Igår var jag ute med Anna, blev en stillsam kväll för mig iallafall! ;) Lite småtrött är jag nu eftersom jag var uppe till 7 på morgonen och steg upp halv 1 men det funkar ju det också.

Någonting jag blir väldigt irriterad på är när folk som inte ens har sopat framför sin egen dörr anmärker saker, negativt, om någon annan fast man själv inte är ett dugg bättre! Man får som lust att ruska om personen och ge en käftsmäll eller två! Visst det kanske ser fint ut från utsidan och man är bra på att snacka men någonting mellan öronen har man inte!

Nu ska jag surfa vidare och sen träna lite tricks med Novapova som är lite slö nu när hon är lite småsnorig, som tur är så har det blivit bättre iallafall!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0