Agility!

Idag var jag och Nova dom enda som var på agilityträningen. Eller Marie var ju också där så jag fick privatlektion idag! Nova var så duktig, fast hon inte vill gå in i tunneln självmant alltid! Men sen mot slutet klickade det och vi tog böjd tunnel några gånger! Sen på slutet tog vi två hinder efter varandra och sen en sväng med två hinder och då var hon så duktig!:)

Har torkat blodpudding i ugnen åt henne idag och hon älskar det! Så ihelg har jag med supergodis för träningshelgen i Seskarö!

På tordag ska jag köpa ett halsband åt henne, är nästan likadant som det jag har suktat efter på Djurmagazinet i typ ett halvår nu! Förutom att den kostar 138 kr och på Djurmagazinet över 600 kr. Fast det på DM är ju iofs ett halvstryp men ett vanligt går nog lika bra.


På fredag ska jag till Luleå med Jani och Ville, Jani har ju fått sitt körkort nu så idag har han skjutsat runt mig överallt. Sen kanske Jenna ska sova över med hundarna så att hon tar sig till Seskarö på lördag morgon. Ska bli kul att få träna med någon som säger åt en hur man ska göra och varför! Rebecka skulle eventuellt hjälpa mig med apportbocken, vill som lära in det rättt från första början!

Nu ska jag kolal top model som jag spelade in eftersom jag kollade på Idol när det kom, sen blir det lite Scrubs och sen nanna, ska ju jobba hela 3 h imorgon så jag tänkte vara pigg och utvilad! :D



Här är Nova less på att titta när Fio rider för Hesse så hon började skrikgäspa för att få igång folk! ;D
Är less på att ingenting händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0