Trevligt

Igår, torsdag, då jag var i stallet nästan hela dagen. Målade för fulla muggar och imorgon ska vi göra värsta rycket! Måste ringa pappa om gallret till fönstret också, är bara det och vattenhinkar som fattas i boxarna! :)

Sen på kvällskvisten var jag och Jani och sprätte lite pengar överallt och jag hittade världens sötaste gosedjur på Rusta! Vill ha!! Synd bara att dom kostade 149 kr/ st annars hade jag köpt en av varje men i dagsläget så säger min ekonomi STOPP!! Så det är ju synd men jag tar gärna emot sådana i julklapp! Nåväl var iallafall på snikea idag också och köpte stångar till panelgardinerna, nu måste jag bara få fixat gardinerna i rätt längd så blir det nog bra.


Nu börjar jag allvarligt bli jävligt less på Warhammer (Whorehammer)  det är för guds skull bara ett spel och jag tänker fan inte leva efter det, det kan du sätta dig på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0