Irriterande

När folk gör skillnad på personer som egetligen borde "bedömas" likadant. Det finner jag otroligt irriterande. Varför ska jag inte få när den andre får? Så jävla korkat och inte har man någon som ställer upp för en heller! Den som borde stå bakom mig och kräva lite saker av dem andra smiter istället fort över till andra sidan och gömmer sig bakom någon så att man får stå där och ta emot all skit själv. Nej tack jag väljer nog att söka mig åt något annat håll där folket inte kör över en pga en massa korkade missförstånd där personerna inte ens vetat hälften av vad saken egentligen gällde, och inte ens varit intresserade av att ta reda på det! Så fuck you right back säger jag och mer styrka åt alla fega ynkryggar! Yiiha!


Nu ska jag klä på mig och gå ut och gå med Nova, ska försöka fota lite men min kamera är ju som den är så vi får se om man ser vad bilderna ska föreställa! :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0