Haha

Kom just att tänka på när Susan i Desperate housewives inte ville att hennes unge skulle heta Maynard så ska hon byta namnet bakom Mikes rygg och pratar då med en Griselda. Jag trodde seriöst att det namnet var påhittat fö fy bubblan för att heta Griselda! Men så kollade jag på Animal planet för någon dag sen och där hette en av kvinnorna som jobbade med djuren just Griselda, så jag skrattade gott och tackade gudarna för att jag fått ett någorlunda normalt namn! :)

Idag har Nova agerat fotomodell, tänkte visa lite bilder här men lilla-Linda är så himla seg! Imorgon ska jag stiga upp tidigt och fara och lägga ett spår så att man får det gjort, hoppas det inte blåser lika kallt som det gjorde idag.

Känner mig lite småtrött efter allt städande idag och efter allt promenerande med världens blåsa i hälen som jag fick igår efter att ha gått överallt! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0