Fcku!

Ordlekar såhär mitt i natten! Ursäkta om det betyder någonting fult på något annat språk!

Idag har jag jobbat några timmar, och i stallet så var det hoppning så jag och Nova tränade lite svängar som vi gjorde igår och hon var jätteduktig! :)

Nu vill vi spåra innan vintern kommer!!! Måste tvinga Rebecka, ska förbi Dm imorgon så hoppas vi att hon jobbar så att jag kan fråga!


Nu dricka lite te sen tv och sen nanna kudde, imorgon ska boxarna göras färdiga (I hope) sen måla lite!

Förhoppningsvis så ligger jag och sover vid den här tiden imorgon, borde som vända tillbaka dygnet nu, är måttligt less på att vara vaken hela natten för att jag inte kan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0