Älskade hund!

Var och la ett spår imorse och hon var så himla duktig! Säker och snabb och råkar hon tappa bort spåret så hittar hon den på fem röda igen! Nu vill jag spåra meeeera! Hela dagarna fast haha.

Nu väntar jag på att elnissarna ska komma och byta våra antennuttag till comhem. Egentligen borde jag nog fara till stallet när jag ändå är i farten men jag tänkte att jag skulle låta byxorna torka först, det var rätt blött i skogen kan jag ju tala om!

Mina löner har inte kommit idag! Har väntat 3 månader nu på en lön!! Börjar bli lite smått less faktiskt, måste nog svänga förbi där så får dom ge det i handen för jag är less på att vänta!!


Nu ska jag fixa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0