Tomt

Har känt mig så himla tom idag! Vaknade av att mamma ringde och sa att min morfar hade gått bort under natten. Så den 10e ska jag på begravning vilket aldrig är kul.

Orkade inte ens gå till stallet och tänkte bara gå en kortare promenad med Nova men först gick jag till kuben och tränade lite och sen gick jag till Djurmagazinet. Rebecka jobbade så jag hängde runt där medans hon stängde, kollade på marsvinsbebisar som bara var 1 dag gamla! :) Jättesöta!

Nu är jag pigg som en mört som vanligt, somnade en liten stund där kring 11 men nu är jag superpigg och skulle orka springa ett maraton.

Ska nog klä på mig och gå ut och gå med Nova och rensa tankarna lite så tar vi nya friska tag imorgon! Ska även försöka vända tillbaka dygnet, skulle vara ruskigt skönt att stiga upp typ 8 varje morgon och gå på morgonprommis med Nova osv. Men jag har ju ingenting att vakna upp till så allting känns bara same same.

Nåväl sussa sött ni som ligger och sover! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0