Kvällsprommis!

Var jag på med Jenna, Marjut och hundarna också förstås! :) Kastade lite boll osv och insåg att jag måste köpa en ny mössa eftersom jag alltid får så himla ont i öronen när jag kommer in igen!

Idag har jag varit på köpcentret med mamma och Jani men inte fan hittade jag någonting den här gången heller! Åt på RAX och det var ju inte direkt värsta lyxmaten precis, mycket bättre på RAX i Oulu och Tampere.

Jag funderar som vad jag ska göra av mitt liv för snart får jag seriöst värsta psykbrytet, känns som att jag inte gör någonting för min egen skull. Vad vill JAG göra istället för att göra det som "man ska göra" dvs typ ta jobb på IKEA eller liknande. Nä fyfan jag vill bort bort bort! Jag är ju värsta ung och tänker inte sitta här och uggla bort den här tiden.

Nä ni nu är det dags för en förändring tycker jag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0