Är du en idiot?

Nej, jag är en drömmare.


Fyfan vad ont jag har i nacken efter att ha sovit 3 1/2 h på en tunn jävla bäddmadrass i stallet! Men allting gick bra med övernattningen iallafall, är nog en massa trötta barn idag!:)

Nu dricker jag öl efter att just ha vinkat av Johan som ska till Erik som fyller/ har fyllt 30! Ska kanske också dit om jag orkar!

Ja jisses ni vet inte vad mina öron fick höra idag om igår! Värsta hållhaken, mohahahaha!


Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att min nacke blir lite bättre efter det! PUSS



Här har ni Nova som är Halloween söt! :)
Har klätt ut sig!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Aivan loistava kuva!!

2008-11-02 @ 02:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0