Välkommen

Hem lilla vän! Idag har vi hämtat hem en helt bedårande liten kattunge! Han ska få det förtjusande namnet Spiken eftersom Johan har tjatat om det namnet nog läge nu tycker jag. Nova verkar tro att vi har tagit hem en egen liten bebis åt henne, hon smyger efter Spiken mest hela tiden och lillprinsen verkar vilja gosa med henne men han är ju så liten så att han nästan ramlar omkull när hon buffar på honom.

Ska föra över lite bilder ikväll om jag orkar, annars blir det nog imorgon.

Har varit en sväg förbi stallet med Nova också, pratade en stund med Anna och Elin och jag och Elin diskuterade intimpiercingar. Sen matade jag ninisarna med en massa gräs, då blev dom lyckliga må ni tro!

Jag och Jenna skulle och träna hundarna ikväll men nu när lillprinsen har kommit in i mitt liv så ska jag tillbringa kvällen med honom, men imorgon då jäklar!! Ska köra lite godissök på gräsmattan sen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0