Trött

På det mesta faktiskt! Trött på att ha ont i magen av oro över allt i vuxenlivet, vill ju bara ha ett jobb där jag får stanna mer än bara några veckor men nää. Usch är så trött på att aldrig lyckats med det.

Sen vill jag faktiskt bara kunna somna, ligger vaken hela nätterna hur tidigt jag än vaknar eller hur lite jag än sover. Förhoppningsvis så kanske det blir bättre sen när det börjar bli ordentligt mörkt, screw summer det suger ju.

Johan ligger och sussar sött här brevid, lär väl vinka av honom kring 5 när han far och jobbar.

Men men nu lite positivt tänkande här tycker jag! På onsdag ska iallafall jag till Riekkola och träna med Nova, eller träna och träna ska väl kolla in läget där. Vore ju kul om Jenna och Elin också kom med sina men onsdag är ju tydligen den nya trenden i vårat gäng så dom ska dricka och vet inte om dom hinner, jäävlarr! Sååå länge tar det ju inte, come oon!

Är så himla badsugen också, så imorgon om det är fint väder så vill jag bada. Men på morgonen ska jag nog till stallet, alltid lika härligt med en morgonprommis men det tycker inte Nova, haha. Fick ju släpa henne för nån dag sen när jag for ut på morgonen och gick! Inget dragande i kopplet över huvudtaget, kanske ska börja med det är ju så jobbigt när hon bara drar.

Idag kom jag på att när det kommit en massa blåbär i skogen så ska jag, hani och Nova fara och plocka! Men Johan verkade inte tycka att iden var särskilt rolig eller smart men det tycker jag. Är ju så gott att ta fram frysta blåbär och knapra på dom om man är sugen på någonting gott + att man blir helt blå på tungan, två flugor i en smäll alltså.

Nu ska jag försöka fördriva tiden och bli riktigt riktigt trött så att jag får sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0