Nasigoreng

Har jag ätit idag, yummie. Var och åt på Leilani med folk för att fira Mattis födelsedag.

Vilket trist jävla väder det har varit idag, regn regn regn! Har varit till stallet med Nova idag och sen for vi till djurmagazinet och Nova fick visa sin mage åt Rebecka men det var ingenting farligt. Hon är inte röd längre så det är ju skönt. Vi var båda dyblöta när vi kom hem sen, hon är alltid så ivrig när vi far iväg så jag får cykla som en tok första biten! Men på hemvägen måste jag typ släpa med henne, hon vet inte att den som spar han har!

Nu blir det slappande i soffan resten av kvällen om ingen vill hitta på någonitng? Jag är jättesugen på att fara och bada men det är ju rätt pissigt väder så jag skippar nog det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lillhunden har allt energi! När ska jag komma och fota din katt ? Funderar om jag borde ta mitt första dopp snart. huh vilken badkruka jag är :D

2008-07-22 @ 01:30:38
URL: http://lindaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0