Efterfene!

Igår for Elin ut på raj raj och jag lås och läste Veckorevyn till 3 på natten. Passade även på att rätta korsorden som Elin ibland hade löst lite konstigt, haha. Vaknar sen av att Elin kommer in i vardagsrummet halv 5 och hojtar att hon hade tagit med sig några sälar! Sen hoppar Kekkonen på mig och pratar på om någonting och sen ser jag att Fio, Jani och Tomas också är med. Jag försöker somna om men Kekkonen ligger brevid och busar med Nova och sen kommer Jani in och sätter på tv:n så jag tänker att det är nog lika bra att jag också stiger upp då eftersom jag omöjligt hade kunnat somna om.

Efter ett tag kommer Janis kusin + kompis också så jag ger upp tanken om att få sova dom närmaste timmarna. Sätter mig vid köksbordet och dricker vatten medans folket dricker vin och öl och jag känner mig belåten med att veta att jag inte kommer vara bakis imorgon, mohaha! Kring halv 7 har alla farit förutom Fio som ligger i datarummet och sover och Elin och Jani är också kvar förstås. Vaknar kring halv 2 när jag får ett meddelande och sen ville Nova ut så jag steg upp men kände mig fortfarande sliten så jag låg och drog mig tills resten stiger upp.

Nu väntar jag på mat, är ruskigt hungrig! Kom på att jag åt ju bara en sallad igår på kvällen och ingenting efter det så nu kurrar min mage ordentligt! Borde hoppa in i duschen också men först ska jag fooda lite! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0