Sömnlös!

Aaaah jag blir tokig! Har stigit upp halv 9 idag och jobbat från 10-19.30. Sen gick jag hem, åt lite och for sen ut med Jenna och hundarna. Sen kollade jag SATC men somnade mitt i andra avsnittet och sov då ca 30 min. Sen vaknade jag och kollade Dexter med hani och nu ligger jag här och är klarvaken!!

Jeeesus låt mig sova förfan! Johan somnade på fem röda, vet inte om han ens hann sätta huvudet på kudden innan han redan snarkade för fullt.

Nåväl imorgon (senare idag) ska vi till vetten med Nova för hon ska få sin 1-årsvaccination samt att jag ska be dom kolla upp varför hon kliar sig. Iofs så har hon inte kliat/ gnagt upp någonting på magen på flera dagar så det är ju positivt iallafall!


Snart börjar PH, värsta värdelöst men jag måste erkänna att får jag chansen så tittar jag på det, loooser!


Här har ni ett klipp ur en av världens bästa filmer som innehåller en av världens roligaste skådespelare nämligen Jim Carrey!!  http://www.youtube.com/watch?v=JAZRP6uT5ug   Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0