Queen

Såg en dokumentär om Freddie Mercury och insåg att jag inte har lyssnat på Queen på ett tag. Vissa av deras låtar är ju så jävla bra, så långt ifrån fjortisäckeldunka med mimande brudar och så förvrängd röst att man undrar vad som har hänt stackarna!

Mjee annars så är jag jättetrött hela tiden! Har somnat två gånger på soffan idag och missat två filmer som jag börjat kolla på.. Vet inte varför men jag kan tydligen bara sova på dagarna men inte nätterna, antar att jag känner mig lugn och trygg på dagen och då kan slappna av och sova gott. Ligger ju bara och vrider och vänder på mig i sängen. Förhoppningsvis så löser det sig sen när jag fått börja jobba!

Sen så vill jag även berätta att jag har varit nykter i hela 7 dagar nu! Ska vara det minst en månad, har blivit less på partaj nu. Men det har ju varit sommar och sol och då får man vara lite sommaralkis, förlåt mamma! =)

Idag har jag och Jani först cyklat till kommunhuset med papper sen for vi till Lei och där bjöd Jani mig på mat! Sen cyklade vi till candyworld där Jani köpte karkkia och jag fick ett Nalle Puh-ägg! På kvällen så skulle jag och Jenna fara en sväng med hundarna till Tammajänkkä men det råkade bli en lite längre runda som tog lite mer än 1 1 /2 h! Haha stackars Jenna var så rädd för att det skulle komma en björn och äta upp oss men vi såg då ingen.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn (lycka till..) för på morgonen ska jag till stallet och morgonfodra om lilla-Linda vill sova, iofs så far jag nog dit iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0